Harald- Startet 25.Januar.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2018 En standard Yamaha bensintank på 25 liter er 57 x 37 cm mener jeg. Skulle gjerne hatt en tank på desse målene, men kunne vært mye høyere, slik at den rommer 50 liter. Noen som vet om slike eksisterer? Finner ikke noe på bestmaring Sitér dette innlegget Link to post
StHårek Svart 25.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2018 Www.plastinvent.no har en del tanker, kan vel kanskje lage en på mål også, her er for eksempel ett par: BENSINTANK 42 L Bensintank fra CAN med giver NB! Dette produktet er ikke standar sortiment. Kontakt din forhandler for pris! Lengde: 500 cmm Bredde: 350 mm Høyde: 300 mm BENSINTANK 45 L, MOELLER Bensintank 12 gallon (45 l), Moeller Høykvalitetstank fra Moeller. •Påfylling: 38 mm. •Lufting: 16 mm. Slangekobling for oppsug 1/4" bestilles separat. Lengde: 505 mm Bredde: 350 mm Høyde: 300 mm De lagde dieseltank til meg på mål, og den fungerte helt supert. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 25.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2018 Scepter marine har en del fuel tanker, bl.a. en bærbar på 45 l, men kan ikke se målene på den. Tror Honda bruker disse tankene. Ble det forresten noe handel av. Sandstrøm ? Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 27.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Det ble handel av Sandstrøm. Der går akkurat en yamaha tank under platen i rommet på fordekket, og eventuelt en til på toppen, det var dette jeg vurderte å bytte til en større tank. Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 27.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Scepter har en som passer. DVS dem har to modeller en høy og en lav, begge 45 liters (12 gallon) men Flak har bare tatt inn den med lavest høyde, som igjen gir en lenger tank på samme volum. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 27.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Harald- skrev for 2 timer siden: Det ble handel av Sandstrøm. Der går akkurat en yamaha tank under platen i rommet på fordekket, og eventuelt en til på toppen, det var dette jeg vurderte å bytte til en større tank. Jeg har Honda, og der går det også en stk. tank, akkurat under treplaten i bunnen av rommet. Gratulere med ny båt forresten, du blir nok veldig fornøyd med den. Veldig fornøyd med min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.