Jump to content

Edit History

xGeddix

xGeddix

Takk for tips! Ska måle tennspoler og se på plugg hetten.

Når jeg fikk start på påhengsen med ene pluggen skrudd ut av sylinderen og den lå mot jord, tok eg hånden borti og kjente på plugg hetten om det var liv i den. Det var det definitivt.

Demonterte forgasser igjen i dag, sprayet 5-56 igjennom dyser og det så ut til at alt er åpent. Etterpå demonterte eg bensinpumpen. Membran så hel ut, men når eg hadde satt sammen pumpen igjen koblet jeg kun til "inn bensin" slangen og holdt fingen forran ut hullet. Da lakk det bensin fra pumpen. Burde selvfølgelig tatt denne testen før eg plukket fra hverandre bensinpumpen, men mulig dette er problemet? Eller ville eg då fått problemer med den nederste sylinderen i stedet?? men det e kansje en mulighet at pumpen lekker så mye at sylinderen drukner i bensin?  

xGeddix

xGeddix

Takk for tips! Ska måle tennspoler og se på plugg hetten.

Når jeg fikk start på påhengsen med ene pluggen skrudd ut av sylinderen og den lå mot jord, tok eg hånden borti og kjente på plugg hetten om det var liv i den. Det var det definitivt. Demonterte forgasser igjen i dag, sprayet 5-56 igjennom dyser og det så ut til at alt er åpent. Etterpå demonterte eg bensinpumpen. Membran så hel ut, men når eg hadde satt sammen pumpen igjen koblet jeg kun til "inn bensin" slangen og holdt fingen forran ut hullet. Da lakk det bensin fra pumpen. Burde selvfølgelig tatt denne testen før eg plukket fra hverandre bensinpumpen, men mulig dette er problemet? Eller ville eg då fått problemer med den nederste sylinderen i stedet?? men det e kansje en mulighet at pumpen lekker så mye at sylinderen drukner i bensin?  

• Create New...