sjøpølse Startet 27.Januar.2018 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2018 Hei! Syntes det fort kan bli litt utfordrende å få plass i kabin til alt mulig rart man gjerne vil ha med seg på tur! Er det noen som har noen fikse løsninger eller speidertriks de har lyst til å dele? Båtmagasinet har hatt en artikkel om dette, men sikkert mange kloke hoder her på forumet som har noen smarte løsninger de kan avsløre:) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 27.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Jeg har montert LED lys med bevegelse sensor i kjøleboksen og i skap. Fungere utmerket. Slår seg på når jeg åpner skapet og slukke automatisk ca. 10-15 sek etter skapet er lukket igjen. https://www.ebay.com/itm/6-LED-PIR-Motion-Sensor-LED-Night-Light-with-Magnetic-Strip-Battery-Operated-LY/202061262598?var=502056613583&hash=item2f0bca2f06:g:zL0AAOSw4A5Yo-gt Sitér dette innlegget Link to post
sjøpølse Svart 27.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Smart! Da varer vel sikkert batterier i årevis også?? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Jeg har skifter batteri på lyset i kjøleboksen en gang på 9 måneder, men så bruker jeg også båten som pendlerbolig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.