Jump to content

Forhandler i Norge av lite hanskerom til konsoll

Dr Nelson

Recommended Posts

Jeg har lenge hatt lyst på en liten låsbar innfelt boks til mobil, fell dødmannsenhet, o.l.  

DD8C064C-A7DB-4E2D-B2FE-D22D9FD40B3C.png.654c70d3d8807f70e878669dd79a9190.png

Nå finnes jeg kun slike små bokser i USA og prisen er ja, meget høy uten frakt. 

Har vi noe vi noe i Norge, eller andre alternativer til slike bokser? Gjerne camping segmentet har?

Redigert av Dr Nelson (see edit history)
Bigmac skrev for 4 timer siden:

Her er en https://stokken.no/p/4901/hanskerom

Den typen har jeg hatt selv, tror den kanskje het noe med "ASA". Har sett den i mange båtbutikker. God holdbarhet, men ta litt silikonfett på hengslepinnene for de kunne avgi litt rødlig rustfarge i båten min (svært lite). 

Er den låsbar da?

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Nå har jeg tatt noen sikre mål her. Den fra flak blir litt for stor.

Kunne tenkt meg en på ca 25x13cm +-.

Tanken er å sette inn en boks/hanskerom i ett gammelt hull fra en stereo installasjon (1din størrelse) fra forrige eier. (dumt plassert). 

Og må alltid åpne cabin for å låse inn små ting etc når vi ligger til kai for 1 times handling o.l.

Alt jeg finner er kun i USA og det er steike dyrt. $130 for en liten abs plastboks er litt i overkant, pga fraktprisen. Så jeg får google litt til, men takk for tips over.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...