Dr Nelson Startet 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2018 (redigert) Jeg har lenge hatt lyst på en liten låsbar innfelt boks til mobil, fell dødmannsenhet, o.l. Nå finnes jeg kun slike små bokser i USA og prisen er ja, meget høy uten frakt. Har vi noe vi noe i Norge, eller andre alternativer til slike bokser? Gjerne camping segmentet har? Redigert 28.Januar.2018 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Her er en https://stokken.no/p/4901/hanskerom Den typen har jeg hatt selv, tror den kanskje het noe med "ASA". Har sett den i mange båtbutikker. God holdbarhet, men ta litt silikonfett på hengslepinnene for de kunne avgi litt rødlig rustfarge i båten min (svært lite). Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Bigmac skrev for 4 timer siden: Her er en https://stokken.no/p/4901/hanskerom Den typen har jeg hatt selv, tror den kanskje het noe med "ASA". Har sett den i mange båtbutikker. God holdbarhet, men ta litt silikonfett på hengslepinnene for de kunne avgi litt rødlig rustfarge i båten min (svært lite). Er den låsbar da? Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Wallas Service Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Denne boksen er låsbar: https://www.flak.no/produkter/varme-ventilasjon-og-luker/luker-og-oppbevaring/hanskerom-375-x-275-mm-pH1015503 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Dr Nelson Svart 28.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Nå har jeg tatt noen sikre mål her. Den fra flak blir litt for stor. Kunne tenkt meg en på ca 25x13cm +-. Tanken er å sette inn en boks/hanskerom i ett gammelt hull fra en stereo installasjon (1din størrelse) fra forrige eier. (dumt plassert). Og må alltid åpne cabin for å låse inn små ting etc når vi ligger til kai for 1 times handling o.l. Alt jeg finner er kun i USA og det er steike dyrt. $130 for en liten abs plastboks er litt i overkant, pga fraktprisen. Så jeg får google litt til, men takk for tips over. Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 (redigert) Denne på EBay var kanskje ikke så dum? Du finner den også sm hvit, til omtrent samme pris. Redigert 28.Januar.2018 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.