Kenneth82 Startet 29.Januar.2018 Del på Facebook Startet 29.Januar.2018 Jeg skal ta seilkurs ila våren - har noen erfaring med Kolibris seilkurs? http://coppercoat.no/seilkurs-teambuilding Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 29.Januar.2018 Del på Facebook Svart 29.Januar.2018 Jeg kjenner ikke noen spesielle. Men jeg har drevet med seilopplæring selv og som jolletrener. Min erfaring er at de som har vært litt i seilbåt før de går på kurs har mye større utbytte av kursene. Derfor anbefaler jeg hvis du er helt fersk å melde deg som mannskap feks på onsdagseilasene først. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Kenneth82 Svart 14.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2018 Kan gi en oppdatering her, ettersom vi idag har hatt første dag med seilkurs hos Kolibris (fortsetter i morgen). Vi er tre elever, en instruktør, i en Hanse 400 (skulle vært to til, men de skadet seg ila uken). Veldig hyggelig og dyktig instruktør med god evne til å lære fra seg, i et behagelig tempo og tilpasset oss som ferske seilbåteiere. Således, tommel opp fra min side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.