Jump to content

Edit History

Captain Chaos

Captain Chaos

Metoden du beskriver syntes jeg er helt super. Det er godt nok!

Det gror mer på hvitt bunnstoff. I tillegg blir det gult utover sesongen. Det ser ikke pent ut med hvitt bunnstoff når man kommer i plan. (Ok jeg er opptatt at det skal se litt fint ut...)

Jeg har best erfaring med svart bunnstoff. På forrige båten stoffet jeg kun annethvert år og hadde 0 groe etter sesong 2, men da begynte det å bli tynt, og litt avflassing.  Denne ble riktignok mye brukt. Dette da med sort. Dagens båt har mørkeblått, av designhensyn og det fungerer nesten like bra som det sorte, men noe mer groe i vannlinjen. Hvitt bunnstoff har jeg hatt i 2 sesonger tidligere... Aldri mer.  Jeg vekslet litt på merker, SeaJet, Hempel, og Jotun. Har holdt meg til kjent merkevare her. Alle selvpolerende. Jeg har holdt meg til disse, men kan ikke uttale meg om hvilke av disse som er best. Jeg har vært superfornøyd med alle så lenge de har vært svarte ... ;)

Båten din ville vel "kledd" et sort bunnstoff, eller mørkt blått...

Captain Chaos

Captain Chaos

Metoden du beskriver syntes jeg er helt super. Det er godt nok!

Det gror mer på hvitt bunnstoff. I tillegg blir det gult utover sesongen. Det ser ikke pent ut med hvitt bunnstoff når man kommer i plan. (Ok jeg er opptatt at det skal se litt fint ut...)

Jeg har best erfaring med svart bunnstoff. På forrige båten stoffet jeg kun annethvert år og hadde 0 groe etter sesong 2, men da begynte det å bli tynt, og litt avflassing.  Denne ble riktignok mye brukt. Dette da med sort. Dagens båt har mørkeblått, av designhensyn og det fungerer nesten like bra som det sorte, men noe mer groe i vannlinjen. Hvitt bunnstoff har jeg hatt i 2 sesonger tidligere... Aldri mer.  Jeg vekslet litt på merker, SeaJet, Hempel, og Jotun.  Alle selvpolerende. Jeg har holdt meg til disse, men kan ikke uttale meg om hvilke av disse som er best. Jeg har vært superfornøyd med alle så lenge de har vært svarte ... ;)

Båten din ville vel "kledd" et sort bunnstoff, eller mørkt blått...

• Create New...