Jump to content

Edit History

navid

navid

Brigg skrev for 11 timer siden:

... flotte historiske bilder i det første innlegget. ?

De gamle bildene viser at det har vært et maritimt og historisk sus over Vågen. Det er også planer om både museum og kulturhus i det samme området. Så at denne utbyggingen som du og sunnmøre mener, vil være et løft og en berikelse for hele Kristiansund, det tror jeg også på.

Ventus: Når man rusler rundt i Kristiansund, så ligger det nesten spiseplasser på hvert hjørne. Så sulten bør man ikke reise fra byen. Smia er en av plassene. Hvem som driver Smia vet jeg sannelig ikke.

navid

navid

Brigg skrev for 11 timer siden:

De gamle bildene viser at det har vært et maritimt og historisk sus over Vågen. Det er også planer om både museum og kulturhus i det samme området. Så at denne utbyggingen som du og sunnmøre mener, vil være et løft og en berikelse for hele Kristiansund, det tror jeg også på.

navid

navid

Brigg skrev for 10 timer siden:

De gamle bildene viser at det har vært et maritimt og historisk sus over Vågen. Det er også planer om både museum og kulturhus i det samme området. Så at denne utbyggingen vil være et løft for hele Kristiansund, det tror jeg også på.

navid

navid

Brigg skrev for 10 timer siden:

De gamle bildene viser at det har vært et maritimt og historisk sus over Vågen. Det er også planer om både museum og kulturhus i det samme området. Så at denne utbyggingen vil være et løft for hele Kristiansund, det tror jeg også.

• Create New...