Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Ja det er en D3LC-Compact. Kontrollbryteren er ikke original da jeg vet at den var byttet ut i 08. Det har vært et par eirer av båten siden. Jeg skal se nærmere etter skjøt i kablene men jeg mener de forsvinner inn i varmeren sammen med andre kabler …Men! I dag fikk jeg tak et anna kontrollpanel - tidsur som har vist diagnostikk. Tilkoblings instruksene ser greit ut også. Tror jeg skal bare hoppe over det å få den gamle bryteren til å funke.

Dersom det ikke går så hiver jeg hele skiten og installerer en splitter ny Planar 4KW fra Servitek.no.

eber2.jpg

ebercont.jpg

PiperBill

PiperBill

Ja det er en D3LC-Compact. Kontrollbryteren er ikke original da jeg vet at den var byttet ut i 08. Det har vært et par eirer av båten siden. Jeg skal se nærmere etter skjøt i kablene men jeg mener de forsvinner inn i varmeren sammen med andre kabler …Men! I dag fikk jeg tak et anna kontrollpanel -timer som har vist diagnostikk. Tilkoblings instruksene ser greit ut også. Tror jeg skal bare hoppe over det å få den gamle bryteren til å funke.

Dersom det ikke går så hiver jeg hele skiten og installerer en splitter ny Planar 4KW fra Servitek.no.

eber2.jpg

ebercont.jpg

• Create New...