Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

Mouche skrev 12 minutter siden:

Ser ellers frem til 1.mai når jeg skal brenne bråte i hagen og til 17.mai når jeg skal klippe plenen for hvem bryr seg om samfunnets opparbeidete normer, regler, kotyme, sedvaner, skikk og bruk og respekt for flagg og fedreland?

Så skal eg anmelde deg til politiet, så kan du gjøre det samme med de som tar ned flagget 21.30.

Så ser vi hvem som fremkaller mest latter hos 112.

Hadde folk kommet bort til meg og poengtert at flagget var oppe etter 21 hadde eg sannsynligvis sagt: Takk. Tatt det ned og smilt skjevt til fyren. Hadde han da fortsatt diskusjonen, tilsynelatende vært fryktelig opptatt av å fortelle meg hvordan ståa er og vært det eg kaller en "besserbåteier" hadde flagget kommet opp igjen.

Joltus

Joltus

Mouche skrev 9 minutter siden:

Ser ellers frem til 1.mai når jeg skal brenne bråte i hagen og til 17.mai når jeg skal klippe plenen for hvem bryr seg om samfunnets opparbeidete normer, regler, kotyme, sedvaner, skikk og bruk og respekt for flagg og fedreland?

Så skal eg anmelde deg til politiet, så kan du gjøre det samme med de som tar ned flagget 21.30.

Hadde folk kommet bort til meg og poengtert at flagget var oppe etter 21 hadde eg sannsynligvis sagt: Takk. Tatt det ned og smilt skjevt til fyren. Hadde han da fortsatt diskusjonen og vært en, det eg kaller "besserbåteier" hadde flagget kommet opp igjen.

Joltus

Joltus

Mouche skrev 6 minutter siden:

• Create New...