Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

Mouche skrev On 3.2.2018 at 16.17:

Det er jeg til dels enig med deg i (bortsett fra at det har intet med å "sette seg selv høyere"), har heller aldri gjort det, men "tillater" meg å legge merke til at en del ikke ser noen verdi i sedvane, skikk og bruk, kotyme, kultur og vår felles arv

Vis hele sitatet  

Mulig du ikke setter deg selv noe høyere enn du allerede er, men du ser hvertfall ned på disse "slabbedaskene" som ikke ser samme verdien.

Noen vil kanskje ha et flagg bakpå båten fordi det ser fint ut. Og fordi de liker det norske flagget. Man trenger ikke være enten eller her Mouche. Man kan bruke flagget selv om man ikke bruker det "like bra" som deg. Og det kan være helt greit. 

Joltus

Joltus

Mouche skrev On 3.2.2018 at 16.17:

Det er jeg til dels enig med deg i (bortsett fra at det har intet med å "sette seg selv høyere"), har heller aldri gjort det, men "tillater" meg å legge merke til at en del ikke ser noen verdi i sedvane, skikk og bruk, kotyme, kultur og vår felles arv

Vis hele sitatet  

Mulig du ikke setter deg selv noe høyere enn du allerede er, men du ser hvertfall ned på disse "slabbedaskene" som ikke ser samme verdien.

Noen vil kanskje ha et flagg bakpå båten fordi det ser fint ut. Og fordi de liker det norske flagget. Man trenger ikke være enten eller her Mouche. Man kan bruke flagget selv om man ikke bruker det "like bra" som deg.

• Create New...