Jump to content

Edit History

Olepo

Olepo

Voldsomt engasjement rundt dette emnet:smiley:.

For min synes jeg det er flott å se båter som fører flagg, så jeg håper uansett at flest mulig fortsetter med det.

Personlig har jeg et litt avslappet forhold til dette med flagging. Jeg setter opp flagget som noe av det første jeg gjør når jeg ankommer båten og får det stort sett ned innen kl 21, men har nok hendt at det glipper:rolleyes:. Jeg setter IKKE på vekking for å få opp flagget 0800...

Om noen gir et lydsignal eller gir meg en påminnelse kl 21 vil jeg absolutt ikke ta det ille opp, og om jeg ser et flagg etter kl 21 plager det meg på ingen måte.

I ungdommen fartet vi litt rundt i en tresnekke, en av gutta spilte i korps og det hendte han blåste en fanfare kl 2100. Håper/tror dette ikke plaget noen, men hadde inntrykk av at de fleste syntes dette var et positivt innslag fra en gjeng tenåringer.

Hvis vi blir litt flinkere til å respektere hverandres flaggvaner/uvaner tror jeg vi går en fantastisk båtsommer i møte:thumbsup:. Ta det med ro og kos dere på sjøen!

Et annet poeng som jeg synes er minst like viktig er at flagget er rent og helt. Flaggene kan være av litt ymse kvalitet, og blir jo slitt etterhvert. Et slaskete og frynsete flagg ser ikke bra ut og bør byttes ut.

Olepo

Olepo

Voldsomt engasjement rundt dette emnet:smiley:.

For min synes jeg det er flott å se båter som fører flagg, så jeg håper uansett at flest mulig fortsetter med det.

Personlig er jeg ingen flaggfanatiker, setter opp flagget som noe av det første jeg gjør når jeg ankommer båten og får det stort sett ned innen kl 21, men har nok hendt at det glipper:rolleyes:. Men jeg setter IKKE på vekking for å få opp flagget 0800...

Om noen gir et lydsignal eller gir meg en påminnelse kl 21 vil jeg ikke ta det ille opp, og om jeg ser et flagg etter kl 21 plager det meg på ingen måte.

I ungdommen fartet vi litt rundt i en tresnekke, en av gutta spilte i korps og det hendte han blåste en fanfare kl 2100. Håper/tror dette ikke plaget noen, men hadde inntrykk av at de fleste syntes dette var et positivt innslag fra en gjeng tenåringer.

Hvis vi blir litt flinkere til å respektere hverandres flaggvaner/uvaner tror jeg vi går en fantastisk båtsommer i møte:thumbsup:. Ta det med ro og kos dere på sjøen!

Et annet poeng som jeg synes er minst like viktig er at flagget er rent og helt. Flaggene kan være av litt ymse kvalitet, og blir jo slitt etterhvert. Et slaskete og frynsete flagg ser ikke bra ut og bør byttes ut.

• Create New...