Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Helt enig - veldig nøye med flaggreglene på land. På sjøen føler jeg at de fleste tar det litt som det passer seg  -  akkurat som deg - og jeg skjønner irritasjonen din. Vi kan ikke irettesette kapteiner som ikke følger flaggreglene - det vi kan gjøre er å demonstrere ved å fire flagget selv på korrekt tidspunkt - og få naboen som ikke etterlever flaggreglene til å virke dum og uopplyst. Selv om din båt koster 10 tusen, og naboens båt koster 10 mill - så er det du som har vunnet.:smiley:

fjordgrynt

fjordgrynt

Helt enig - veldig nøye med flaggreglene på land. På sjøen føler jeg at de fleste tar det litt som det passer seg  -  akkurat som deg - og jeg skjønner irritasjonen din. Vi kan ikke irettesette kapteiner som ikke følger flaggreglene - det vi kan gjøre er å demonstrere ved å fire flagget selv på korrekt tidspunkt - og få naboen som ikke etterlever flaggreglene til å virke dum og uopplyst. Selv om din båt koster 10 tusen, og naboens båt koster 10 mill - så er det du som har vunnet.

fjordgrynt

fjordgrynt

Helt enig - veldig nøye med flaggreglene på land. På sjøen føler jeg at de fleste tar det litt som det passer seg  -  akkurat som deg - og jeg skjønner irritasjonen din. Vi kan ikke irettesette kapteiner som ikke følger flaggreglene - det vi kan gjøre er å demonstrere ved å fire flagget selv på korrekt tidspunkt - og få naboen som ikke etterlever føaggreglene til å virke dum og uopplyst. Selv om din båt koster 10 tusen, og naboens båt koster 10 mill - så er det du som har vunnet.

• Create New...