Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

Ti år med en Suzuki 90hk firetakter uten et eneste feilslag og ikke service hvert år gjør meg trygg på Suzuki også i fortsettelsen. Bensinforbruket på en 50hk som kanskje benyttes 30-50 timer i løpet av en sesong blir ikke allverdens til utgift. Kanskje vel så viktig å gidde å fylle opp med kanner fra en "vanlig" bensinstasjon på søndager til 13 kroner med fordelskort heller enn fra en marina til 18 kroner literen?

Har også hatt motorer fra Honda, Yamaha, Evinrude i diverse størrelser og årganger, men egentlig har det hele vært problemfrie opplevelser. Hr aldri hatt noe (godt) forhold til Mercury, men dette har nok like mye med følelser å gjøre som med "fakta". Det jeg har holdt meg unna er alt for gamle motorer som er billige i innkjøp, men kan bli dyre og lite driftssikre i bruk for til det er sommeren for kort og problemene oppstår når ingen har tid til å hjelpe en.

Mouche

Mouche

Ti år med en Suzuki 90hk firetakter uten et eneste feilslag og ikke service hvert år gjør meg trygg på Suzuki også i fortsettelsen. Bensinforbruket på en 50hk som kanskje benyttes 30-50 timer i løpet av en sesong blir ikke allverdens til utgift. Kanskje vel så viktig å gidde å fylle opp med kanner fra en "vanlig" bensinstasjon på søndager til 13 kroner med fordelskort heller enn fra en marina til 18 kroner literen?

• Create New...