Jump to content

Edit History

Hbh

Hbh

Flere enn meg som forbanner presenning og vinterværet? Sikkert. Jeg har hatt båt i hagen i mange år og har lagt ned tid, penger og forbannelser over maljer som har røket og så videre. I høst fant jeg en mulig løsning hos Biltema: Shock Cord! Gummiline overtrekt med polyestersinke. Den er sterk og elastisk. Anskaffet og surret på annenhver malje, med vanlig tau mellom. I går kveld, 31/1.18 kom svaret. Det blåste kuling fra helvete ( sør øst) krydret med sludd og regn. Resultat: hver eneste malje med gummitau var intakt, flere av de med vanlig tau hadde røket!

Rigget ny og tyngre presenning i dag. Det ble gummitau rund baut! Biltema nr.25-131.   Løp og kjøp! 

Nei, jeg er ikke ansatt eller sponset av Biltema.

Helge Berg- Hansen, Stokke.

Hbh

Hbh

Flere enn meg som forbanner presenning og vinterværet? Sikkert. Jeg har hatt båt i hagen i mange år og har lagt ned tid, penger og forbannelser over maljer som har røket og så videre. I høst fant jeg en mulig løsning hos Biltema: Shock Cord! Gummiline overtrekt med polyestersinke. Den er sterk og elastisk. Anskaffet og surret på annenhver malje, med vanlig tau mellom. I går kveld, 31/1.18 kom svaret. Det blåste kuling fra helvete ( sør øst) krydret med sludd og regn. Resultat: hver eneste malje med gummitau var intakt, flere av dermed vanlig tau hadde røket!

Rigget ny og tyngre presenning i dag. Det ble gummitau rund baut! Biltema nr.25-131.   Løp og kjøp! 

Nei, jeg er ikke ansatt eller sponset av Biltema.

Helge Berg- Hansen, Stokke.

• Create New...