Bjørn Flatland Startet 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2005 (redigert) Er det noen som kan tipse meg om noen som kan ta en fulstendig overhaling av en Sleipner 7-9 hk motor fra 1969. Trøbla med motoren i hele fjor sommer og i år og. Nå vil jeg søke hjelp. Vær så snill tips meg Båten er på Lindøya i Oslo Redigert 20.Juli.2005 av Bjørn Flatland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Er det noen som kan tipse meg om noen som kan ta en fulstendig overhaling av en Sleipner 7-9 hk motor fra 1969. Trøbla med motoren i hele fjor sommer og i år og. Nå vil jeg søke hjelp. Vær så snill tips meg <{POST_SNAPBACK}> Du skriver ingenting om hvor i landet du bor. Vet om en kar i Moss som er flink med dette. han har endel deler liggende hvis det skulle trenges noen utskiftninger. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.