Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

@lasmarquezas er inne på noe når han skriver "lade opp batteriene". Det er nettopp det båtlivet gir meg, det å kunne senke skuldene og tempoet, slappe av og rett og slett nyte roen som en tur på sjøen gir.

Oppsøke nye steder, steder man kanskje aldri ville ha kommet til om man ikke hadde hatt båten.

Alle naturopplevelsene man får. Og de mange hyggelige menneskene man møter!

For meg har jo båten og båtlivet også fungert som en slags terapi og en motivasjonsfaktor etter at jeg ble amputert i 2015.

På en måte også en retur til barndommen og ungdomstidens gleder, ettersom jeg vokste opp i en With... Alt var ikke like morsomt da, men opplevelsene jeg hadde  i Withen var utelukkende positive.

Bildet under er ganske illustrerende: Ankom Brattholmen i Hvaler sent på kvelden dagen før, i kraftig vind og regn, bare for å våkne opp til dette synet dagen etter. Kan man ha det bedre da?

IMG_5042.JPG.02790028b7a9b6a2b73f1cca669f0de1.JPG

Pequod

Pequod

@lasmarquezas er inne på noe når han skriver "lade opp batteriene". Det er nettopp det båtlivet gir meg, det å kunne senke skuldene og tempoet, slappe av og rett og slett nyte roen som en tur på sjøen gir.

Oppsøke nye steder, steder man kanskje aldri ville ha kommet til om man ikke hadde hatt båten.

Alle naturopplevelsene man får. Og de mange hyggelige menneskene man møter!

For meg har jo båten og båtlivet også fungert som en slags terapi og en motivasjonsfaktor etter at jeg ble amputert i 2015.

På en måte også en retur til barndommen og ungdomstidens gleder, ettersom jeg vokste opp i et With... Alt var ikke like morsomt da, men opplevelsene jeg hadde  i Withen var utelukkende positive.

Bildet under er ganske illustrerende: Ankom Brattholmen i Hvaler sent på kvelden dagen før, i kraftig vind og regn, bare for å våkne opp til dette synet dagen etter.

IMG_5042.JPG.02790028b7a9b6a2b73f1cca669f0de1.JPG

• Create New...