Jump to content

Edit History

Ibiza24

Ibiza24

Ok, takker. Det høres bra ut. Det var slik det også var montert før jeg tok av de gamle slangene. Jeg må lage meg en "vannlås" slik at deler av slangen som fører dritten ut av båten ligger over vannflaten før den igjen stuper ned i bunn av båten. Tenker å bruke patentbånd og feste den skikkelig. Dette tror jeg nok blir den endelige løsningen.

Når det gjelder størrelse på tanken så vil jeg helst ha så liten tank som mulig (plass/vekt). Dette fordi tanken tømmes så fort båten går i plan og slik sett trenger jeg egentlig ikke så mange literne med septik. Ser de har 24L tank men jeg får også plass til både 40L og større. Noen grunn til å velge større enn 24L egentlig? Da bør vel både svigermor og ungene kunne gjøre sitt uten at det blir fullt............ Toalettet i båten brukes stort sett bare 1-2 ganger maks før båten har vært i plan igjen.

Ibiza24

Ibiza24

Ok, takker. Det høres bra ut. Det var slik det også var montert før jeg tok av de gamle slangene. Jeg må lage meg en "vannlås" slik at deler av slangen som fører dritten ut av båten ligger over vannflaten før den igjen stuper den i bunn av båten. Tenker å bruke patentbånd og feste den skikkelig. Dette tror jeg nok blir den endelige løsningen.

Når det gjelder størrelse på tanken så vil jeg helst ha så liten tank som mulig (plass/vekt). Dette fordi tanken tømmes så fort båten går i plan og slik sett trenger jeg egentlig ikke så mange literne med septik. Ser de har 24L tank men jeg får også plass til både 40L og større. Noen grunn til å velge større enn 24L egentlig? Da bør vel både svigermor og ungene kunne gjøre sitt uten at det blir fullt............ Toalettet i båten brukes stort sett bare 1-2 ganger maks før båten har vært i plan igjen.

• Create New...