Jump to content

Anti-groe hekkaggregat

Westpoint

Recommended Posts

Jeg har prøvd Seajet, Hempel og International - like lite fornøyd eller varianter av misfornøyd. Så fikk jeg tips på båtmessen i Göteborg om Aqualine på spray til Jotun. Jeg har Hempel GlideSpeed (så lenge den er i salg) på skroget og veldig fornøyd med dette, og har ikke prøvd noe Jotun-produkt på drevet eller skroget - og var ikke helt overbevist. Men Aqualine fungerer!

Der det tidligere var full blåskjellfarm og diverse rur er det nå kun blåskjell der jeg ikke har kommet til. Stor forandring. Siden Aqualilne er selvpolerende har jeg Trimax (hardt) fra Hempel på drevet fra antiventilasjonsplaten og ned. Det fungerer også, men der blir det stort sett "vasket" av vannet i fart så det får stor hjelp underveis i sesongen.

Nå er bunnstoff og groing ulikt i ulike mijø, så at jeg holder til i Vestfold med de saltforhold og temperaturer må også sies. Det kan godt hende at dette under andre forhold ikke er bra, eller bedre enn jeg har opplevd!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...