Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Om du tenker på Viknes 880 bør du absolutt se nærmere på NB 870 også. Den er mye nærmere Viknes 1030 enn en Viknes 880 er.

 

Ordentlig sittegruppe i salong samt et skrog som ikke er nervøst i høyere fart med største motorisering  (som 880 er) er vel det første du kommer til å legge merke til. Helt annet skrog, bl.a en fot lengre og drøye 20 cm. bredere jfr. 880 gjør stor forskjell. (Kom nytt skrog i 2007 på NB870).

Chiefengineer

Chiefengineer

Om du tenker på Viknes 880 bør du absolutt se nærmere på NB 870 også. Den er mye nærmere Viknes 1030 enn en Viknes 880 er.

 

Ordentlig sittegruppe i salong samt et skrog som ikke er nervøst i høyere fart med største motorisering  (som 880 er) er vel det første du kommer til å legge merke til. Helt annet skrog, bl.a en fot lengre og drøye 20 cm. bredere jfr. 880 gjør stor forskjell.

Chiefengineer

Chiefengineer

Om du tenker på Viknes 880 bør du absolutt se nærmere på NB 870 også. Den er mye nærmere Viknes 1030 enn en Viknes 880 er.

 

Ordentlig sittegruppe i salong samt et skrog som ikke er nervøst i høyere fart med største motorisering  (som 880 er) er vel det første du kommer til å legge merke til. Helt annet skrog, bl.a drøye 20 cm. bredere jfr. 880 gjør stor forskjell.

Chiefengineer

Chiefengineer

Om du tenker på Viknes 880 bør du absolutt se nærmere på NB 870 også. Den er mye nærmere Viknes 1030 enn en Viknes 880 er.

 

Ordentlig sittegruppe i salong samt et skrog som ikke er nervøst i høyere fart med største motorisering  (som 880 er) er vel det første du kommer til å legge merke til.



×
×
  • Create New...