Jump to content

Edit History

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Greitt å vere medlem når ein bur slik til at ein kan få hjelp innan nokre timar. Eg sponsar, men reknar ikkje med hjelp derifrå om det skulle oppstå noko, til det er avstandane for store. Har lurt å melde meg ut. Lett for dei som bur sentralt å sponse.

For ei tid sidan fekk eg, i samband med jobben, spørsmål om meir sponsing. Me sponsa dei då med 5000 i året. Var vist litt lite. Eg tilbød seljaren litt meir om han oppga kor mykje provisjon han hadde. Det ville/kunne ha ikkje svare på. Det vart ikkje meir sponsing av oss. Hadde i forkant lese ein ikkje ubetydeleg del gjekk bort i provisjon.

Fjordgubbe

Fjordgubbe

Greitt å vere medlem når ein bur slik til at ein kan få hjelp innan nokre timar. Eg sponsar, men reknar ikkje med hjelp derifrå om det skulle oppstå noko, til det er avstandane for store. Har lurt å melde meg ut. Lett for dei som bur sentralt å sponse.

For ei tid sidan fekk eg, i samband med jobben, spørsmål om meir sponsing. Me pleidde sponse dei med 5000 i året. Var vist litt lite. 

Eg tilbaud seljaren litt meir om han oppga kor mykje provisjon han hadde. Det ville/kunne ha ikkje svare på. Det vart ikkje meir sponsing av oss. Hadde i forkant lese ein ikkje ubetydeleg del gjekk bort i provisjon.

• Create New...