Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Jeg har et avslappet forhold til dette. Bare så det er sagt. Før jeg hadde NAV som arbeidsgiver, var jeg i mange år medlem både av RS og SSRS. Men så ble jeg ekskludert fra SSRS fordi jeg var for norsk, antar jeg. Når så 'popcorn-greia' til Lars H kom opp, så tenkte jeg: 'Hulda, du er blakk, båten er bare over i Norge for å fylle en skvett diesel en gang i året. Dette rimer ikke'. Dessuten kommer det en blekke fra RS i postkassa en gang i blant. Den går som regel til gjennvinning med plastikken på. I tillegg kommer det en e-mail om hva jeg bør gjøre for å holde båten oppegående, en gang i blant. Den er med på mailer som går automatisk i søpla. Den eneste gangen, det var på 80-tallet, jeg har hatt bruk for RS var i forbindelse med syketransport. Da hadde de den ene båten på planlagt service og den andre på PR-jippo inne i Oslo. Og om jeg skulle få bruket i propellen, hvilket aldri har skjedd, så ville det sannsynligvis være SSRS som ville få jobben. Derfor meldte jeg meg i går inn i SSRS og ut av RS. Diffen i pris, for samme jobben, er et års forbruk av Biltema Multibond Rapid. Utmeldingen fra RS gikk helt på skinner, samtidig som jeg fikk tilbud om å motta en støttegiro på kr. 295. Ellers har jeg aldri vært plaget med tiggertelefoner fra RS. Mulig det kommer av at jeg hadde en kraftig runde med dem i 2014 da de avkrevde meg et vanvittig purregebyr fordi jeg ikke hadde betalt registreringen i småbåtregisteret, på tross av at jeg kunne vise til informasjon om utmelding derfra i samband med at Hulda ble registrert i NOR.

Hulda

Hulda

Jeg har et avslappet forhold til dette. Bare så det er sagt. Før jeg hadde NAV som arbeidsgiver, var jeg i mange år medlem både av RS og SSRS. Men så ble jeg ekskludert fra SSRS fordi jeg var for norsk, antar jeg. Når så 'popcorn-greia' til Lars H kom opp, så tenkte jeg: 'Hulda, du er blakk, båten er bare over i Norge for å fylle en skvett diesel en gang i året. Dette rimer ikke'. Dessuten kommer det en blekke fra RS i postkassa en gang i blant. Den går som regel til gjennvinning med plastikken på. I tillegg kommer det en e-mail om hva jeg bør gjøre for å holde båten oppegående, en gang i blant. Den er med på mailer som går automatisk i søpla. Den eneste gangen, det var på 80-tallet, jeg har hatt bruk for RS var i forbindelse med syketransport. Da hadde de den ene båten på planlagt service og den andre på PR-jippo inne i Oslo. Og om jeg skulle få bruket i propellen, hvilket aldri har skjedd, så ville det sannsynligvis være SSRS som ville få jobben. Derfor meldte jeg med i går inn i SSRS og ut av RS. Diffen i pris, for samme jobben, er et års forbruk av Biltema Multibond Rapid. Utmeldingen fra RS gikk helt på skinner, samtidig som jeg fikk tilbud om å motta en støttegiro på kr. 295. Ellers har jeg aldri vært plaget med tiggertelefoner fra RS. Mulig det kommer av at jeg hadde en kraftig runde med dem i 2014 da de avkrevde meg et vanvittig purregebyr fordi jeg ikke hadde betalt registreringen i småbåtregisteret, på tross av at jeg kunne vise til informasjon om utmelding derfra i samband med at Hulda ble registrert i NOR.

Hulda

Hulda

Jeg har et avslappet forhold til dette. Bare så det er sagt. Før jeg hadde NAV som arbeidsgiver, var jeg i mange år medlem både av RS og SSRS. Men så ble jeg ekskludert fra SSRS fordi jeg var for norsk, antar jeg. Når så 'popcorn-greia' til Lars H kom opp, så tenkte jeg: 'Hulda, du er blakk, båten er bare over i Norge for å fylle en skvett diesel en gang i året. Dette rimer ikke'. Dessuten kommer det en blekke fra RS i postkassa en gang i blant. Den går som regel til gjennvinning med plastikken på. I tillegg kommer det en e-mail om hva jeg bør gjøre for å holde båten oppegående, en gang i blant. Den er med på mailer som går automatisk i søpla. Den eneste gangen, det var på 80-tallet, jeg har hatt bruk for RS i forbindelse var med syketransport. Da hadde de den ene båten på planlagt service og den andre på PR-jippo inne i Oslo. Og om jeg skulle få bruket i propellen, hvilket aldri har skjedd, så ville det sannsynligvis være SSRS som ville få jobben. Derfor meldte jeg med i går inn i SSRS og ut av RS. Diffen i pris, for samme jobben, er et års forbruk av Biltema Multibond Rapid. Utmeldingen fra RS gikk helt på skinner, samtidig som jeg fikk tilbud om å motta en støttegiro på kr. 295. Ellers har jeg aldri vært plaget med tiggertelefoner fra RS. Mulig det kommer av at jeg hadde en kraftig runde med dem i 2014 da de avkrevde meg et vanvittig purregebyr fordi jeg ikke hadde betalt registreringen i småbåtregisteret, på tross av at jeg kunne vise til informasjon om utmelding derfra i samband med at Hulda ble registrert i NOR.

• Create New...