Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Det er mye jeg er uenig i når det gjelder hvordan ledelsen i RS opptrer samt hvordan en del av disse talspersonene går ut og tar stilling til ulike saker i media. Telefonselgerne er også med på å dra ned organisasjonen.

Jeg støtter imidlertid helt klart den viktige jobben de fartøysansatte gjør, dog med noe bekymring over at "alle" oppdrag nå eksponeres på twitter, facebook etc. der den skibbrudne ofte blir identifisert. Sånt er helt unødvendig og det bør man holde seg for gode til i sin jakt på PR.

Enn så lenge velger jeg å støtte selskapet med mitt medlemsskap, det er på grunn av skøytenes innsats. Ikke noe annet.

Chiefengineer

Chiefengineer

Det er mye jeg er uenig i når det gjelder hvordan ledelsen i RS opptrer samt hvordan en del av disse talspersonenene går ut og tar stilling til ulike saker i media. Telefonselgerne er også med på å dra ned organisasjonen.

Jeg støtter imidlertid helt klart den viktige jobben de fartøysansatte gjør, dog med noe bekymring over at "alle" oppdrag nå eksponeres på twitter, facebook etc. der den skibbrudne ofte blir identifisert. Sånt er helt unødvendig og det bør man holde seg for gode til i sin jakt på PR.

Enn så lenge velger jeg å støtte selskapet med mitt medlemsskap, det er på grunn av skøytenes innsats. Ikke noe annet.

• Create New...