Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Lars H. skrev 1 time siden:

Stemmer det? De har vel normalt ikke dykker ombord. De to gangene jeg fikk tau i propellen og vannet var for kalt til å gjøre jobben, måtte jeg skaffe dykkerhjelp selv.

Det har søren ikke RS heller. Fikk nettopp et blad fra SSRS der en av deres dykkere reddet ut en person som satt fast inne i en kantret båt. For begge organisasjoner er det nok slik at ikke alle båtene tilbyr dykkertjenester. Jeg vet ikke hvordan det er i Strömstad i så måte. 

Hulda

Hulda

Stemmer det? De har vel normalt ikke dykker ombord. De to gangene jeg fikk tau i propellen og vannet var for kalt til å gjøre jobben, måtte jeg skaffe dykkerhjelp selv.

Det har søren ikke RS heller. Fikk nettopp et blad fra SSRS der en av deres dykkere reddet ut en person som satt fast inne i en kantret båt.

Hulda

Hulda

Det har søren ikke RS heller. Fikk nettopp et blad fra SSRS der en av deres dykker reddet ut en person som satt fast inne i en kantret båt.

• Create New...