SorteBill Startet 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2005 Hei Jeg har en Johnson 6Hk fra 1990 som jeg bruker å fylle 95 blyfri på. Bør jeg fylle på litt blytilsetning? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Nei , dette er snakk om en to-takter ,disse trenger ikke blyet . Bruker 95 blyfri på de motorene jeg har , Mercury 6 hk 1965 og Johnson 90hp 1964 . Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
index Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Går ut fra at dett er en totakter. I så fall så har den ingen som helst nytte av blytilsetningen. Og om det mot all formodning skulle være en firtakter så er nok en 1990 modell ganske så sikkert utstyrt med forsterkede ventilseter for å kunne brukes med blyfri bensin. Ingen grunn til bekymring uansett altså. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.