Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Klart.. det står jo "Ned" på den ene lappen. Har også Ilas vinsj. Det går en svart minus kabel (25mm2) fra samleskinne og ned under dørken men på framsida av boksen er det bare de 3 røde kabler. Klarte ikke å se noe svart 25mm ledning tilkoblet. Tror jeg må demontere halve båten for å komme til. Minuskabelen må byttes da den er gåen.

PiperBill

PiperBill

Har også Ilas vinsj. Det går en svart minus kabel (25mm2) fra samleskinne og ned under dørken men på framsida av boksen er det bare de 3 røde kabler. Klarte ikke å se noe svart 25mm ledning tilkoblet. Tror jeg må demontere halve båten for å komme til. Minuskabelen må byttes da den er gåen.

PiperBill

PiperBill

Har også Ilas vinsj. Det går en svart minus kabel (25mm2) fra samleskinne og ned under dørken men på framsida av boksen er det bare de 3 røde kabler. Klarte ikke å se noen svarte ledning tilkoblet. Tror jeg må demontere halve båten for å komme til. Minuskabelen må byttes da den er gåen.

PiperBill

PiperBill

Har også Ilas vinsj. Det går en svart minus kabel (25mm2) fra samleskinne ned under dørken men på framsida av boksen er det bare de 3 røde kabler. Klarte ikke å se noen svarte ledning tilkoblet. Tror jeg må demontere halve båten for å komme til. Minuskabelen må byttes da den er gåen.

• Create New...