Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

For effektiv feilsøking.

For å avgrense om feilen ligger i styrekrets eller en av sylindrene.

Koble fra den mekaniske forbindelsen mellom sylindre og luke.

Lås luka i øverste stilling med en 2x4" i stedet for sylinder.

Kjør en og en sylinder med spenning direkte fra batteri.

Dreieretning snus med å bytte om polene, vil jeg anta.

Går sylindre feilfritt nå, ligger feilen i styrekrets.

Går de ikke bra, er feilen i  sylinder.

For sikkerhets skyld lønner det seg å se etter skilt med operativ spenning på sylinder, slik at det ikke kjøres 24v på12v sylinder.

Karl Norge

Karl Norge

For effektiv feilsøking.

For å avgrense om feilen ligger i styrekrets eller en av sylindrene.

Koble fra den mekaniske forbindelsen mellom sylindre og luke.

Lås luka i øverste stilling med en 2x4" i stedet for sylinder.

Kjør en og en sylinder med spenning direkte fra batteri.

Dreieretning snus med å bytte om polene, vil jeg anta.

Går sylindre feilfritt nå, ligger feilen i styrekrets.

Går de ikke bra, er feilen i  sylinder.



×
×
  • Create New...