Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

typo

4 minutes ago, lasmarquezas said:

Nord West 420, turtallvalget er rett og slett råd fra selger som har hatt båten siden den var ny i 2006. Maksturtall er 2700, og han sier han sjelden har dratt den over, selv om den fint kan kjøres på 2500 også. Skal prøve meg litt fram, tenker jeg.  

OK da er propell enten for stor eller båten for grodd (men den var nysmurt?) eller annet ikke helt optimalt ser jeg for meg uten at jeg har satt meg inn i hva motor osv. du har. Var han redd for å cruise på 400-500rpm under maksturtall i smult farvann? Ingen begrunnelse? Høres litt merkelig ut men håper du finner ut av det ja.   

Nord West 420

Nord West 420

typo

3 minutes ago, lasmarquezas said:

Nord West 420, turtallvalget er rett og slett råd fra selger som har hatt båten siden den var ny i 2006. Maksturtall er 2700, og han sier han sjelden har dratt den over, selv om den fint kan kjøres på 2500 også. Skal prøve meg litt fram, tenker jeg.  

OK da er propell enten for stor eller båten for grodd (men den var nysmurt?) eller annet ikke helt optimalt ser jeg for meg uten at jeg har satt meg inn i hva motor osv. du har. Var han redd for å cruise på 400-500rpm under maksturtall i smult farvann? Ingen begrunnelse? Høres litt merkelig ut.   

Nord West 420

Nord West 420

Just now, lasmarquezas said:

Nord West 420, turtallvalget er rett og slett råd fra selger som har hatt båten siden den var ny i 2006. Maksturtall er 2700, og han sier han sjelden har dratt den over, selv om den fint kan kjøres på 2500 også. Skal prøve meg litt fram, tenker jeg.   OK da er propell enten for stor eller båten for grodd (men den var nysmurt?) eller annet ikke helt optimalt ser jeg for meg uten at jeg har satt meg inn i hva motor osv. du har. Var han redd for å cruise på 400-500rpm under maksturtall i smult farvann? Ingen begrunnelse? Høres litt merkelig ut.   

• Create New...