jeb Startet 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2018 Hei sitter på dataen og surfer, er det noen som har handlet på Amazon.com. Og er det noe billigere en andre steder, https://www.amazon.com/gp/product/B0000AY4YT/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A19A31B2DXU7GU&psc=1 Ser på polering midler. Og om de sender til Norge Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Eika Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Tydeligvis mange som har handla der. https://m.nettavisen.no/na24/forlot-toppjobb-for-a-jobbe-fra-garasje--20-ar-senere-er-jeff-bezos-verdens-rikeste/3423414186.html Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 11.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Ja med den omsetningen må det det være mange. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Kalle Well Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Du får ikke dette gjennom tollen. Jeg vil anbefale deg å sjekke Bilnerden.no. De har vanvittig bra utvalg, produkter og pris. Leverer veldig kjapt! Handler alt til biler og båt der ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Hvorfor skulle det stoppes i tollen, det er jo ikke narkotika? Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Ja, hvorfor går ikke dette gjennom tollen? Har handlet mye på Amazon, både når jeg bodde i USA og nå som jeg bor i Norge. Logget inn for å sjekke produktene du ønsker å handle, og selgeren på Amazon sender dette til Norge. Prismessig kan det hende at det ikke lønner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 (redigert) Flytende væske er i utgangspunktet ulovlig å sende med fly. http://www.jetcarrier.net/support/index.php?/Knowledgebase/Article/View/53/3/farlig-gods-og-vaesker-lakk-maling-olje-gass-under-trykk-mm Redigert 11.Februar.2018 av Kalle Well (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Dersom du får kjøpt dem på Amazon går de gjennom tollen (de har et system som "vet" hva som går inn i hvert land. Men jeg vil tro du får det rimeligere fra Uk på eBay, som her: https://m.ebay.com/itm/MEGUIARS-MARINE-RV-FIBERGLASS-RESTORATION-SYSTEM-M4965/222770904029?epid=15011024261&hash=item33de2e3bdd:i:222770904029 Jeg har handlet en del på Amazon, de er raske og greie. Og dersom det er noe feil med produktet er de raske med retur/ny vare. Men man må være obs på at frakt og handling alltid kommer i tillegg når varen skal til Norge, selv om det står fri shipping. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Kalle Well Svart 11.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2018 Prøv som sagt Bilnerden. Det er ikke noe å spare på dette ved i handle i utlandet. Jeg har handlet MYE på Ebay, men akkurat pokeringsprodukter/båt-og bilpleieprodukter er ikke noe å hente på å kjøpe i utlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Tja, Bilnerden er bra, har selv handlet en del ting der. Men de er relativt dyre. Collinite #925 koster 233,- kr på eBay, inkludert frakt. På Bilnerden koster samme flasken 249,- pluss rundt 100,- i frakt. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Lars H. Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Vel, den forskjellen tilsvarer omtrent en 20-pakning sigaretter! Om det sier mest om prisen på sigaretter her i landet eller om pris på poleringsprodukter, skal jeg ikke legge meg ut på. Men en slik sammenligning bruker jeg ofte når det står om å vente 4 uker på noe fra Kina, fremfor 2 - 3 dager fra en butikk her hjemme. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kalle Well Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Napoli skrev for 1 time siden: Tja, Bilnerden er bra, har selv handlet en del ting der. Men de er relativt dyre. Collinite #925 koster 233,- kr på eBay, inkludert frakt. På Bilnerden koster samme flasken 249,- pluss rundt 100,- i frakt. Det er nå grenser for hvor gniten en skal være! Koster jo med frakt på Ebay også som regel. Og ofte kjøper en mer enn en ting når en først handler. I utgangspunktet her er det 16 kr billigere for selve produktet. Det er småpenger! Sitér dette innlegget Link to post
Sahara Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Så går det an å planlegge litt og bestille mer enn en ting om gangen. Det er jo en del ting man trenger til bilen og båten. Så blir det flere ting og fordele fraktkostnad på. Og så har bilnderden gratis frakt hvis du bestiller for over 1500. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 12.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 De har jo mer utvalg en poleringsmidler, men det er jo slik at når du går i båt butikkene her på berget husker man ikke alltid prisene på det man kan få det på Internett, så det blir vell med surfinga og så handler man på den lokale sjappa . Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Napoli Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Kalle Well skrev for 5 timer siden: Det er nå grenser for hvor gniten en skal være! Koster jo med frakt på Ebay også som regel. Og ofte kjøper en mer enn en ting når en først handler. I utgangspunktet her er det 16 kr billigere for selve produktet. Det er småpenger! Har vel blitt kalt mye opp igjennom - men gniten er nytt Kan du sende en mail til dama og si at jeg er det (legg gjerne inn at de tingene som kjøpes til båten er "uhorvelig billige" og "uten dem ville båten antageligvis sunket" - gjerne en kommentar om at jeg "sparer meg til fant" også) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Kalle Well Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Napoli skrev for 1 time siden: Har vel blitt kalt mye opp igjennom - men gniten er nytt Kan du sende en mail til dama og si at jeg er det (legg gjerne inn at de tingene som kjøpes til båten er "uhorvelig billige" og "uten dem ville båten antageligvis sunket" - gjerne en kommentar om at jeg "sparer meg til fant" også) Haha ? Ja det fikser jeg ? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2018 Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.