Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Tar heller den tiden jeg trenger og koser meg. Det er ikke noe problem å få fri fra jobben, jeg tror nok at jeg bør ha i alle fall tre måneder, med mulighet for fire. Kan hende 2-3 blir for lite. Greit å ha en solid tidsbuffer.

Uansett kommer jeg antakelig ikke til å ta helt fri fra jobben, det er mulig for meg å jobbe fra båten også og jeg skal sjekke med en annen avdeling "på huset" som blant annet lager reisestoff. Så har jeg noen inntekter.

Planlegger selvsagt hyppige rapporter både her, på bloggen og på Facebook, samt at jeg skal ha med videokamera med tanke på å lage en dokumentarfilm om turen. Om jeg får gjort det er en helt annen sak, men jeg har lyst!

Tenker at jeg innimellom overnatter på land også, ikke umulig at jeg tar en ukes fri innimellom og flyr hjem for eksempel, for så å fortsette turen, men i utgangspunkter tenker jeg at jeg blir om bord under hele turen og ikke tar noen hjemmepauser.

Pequod

Pequod

Tar heller den tiden jeg trenger og koser meg. Det er ikke noe problem å få fri fra jobben, jeg tror nok at jeg bør ha i alle fall tre måneder, med mulighet for fire. Kan hende 2-3 blir for lite. Greit å ha en solid tidsbuffer. Uansett kommer jeg ikke til å ta helt fri fra jobben, det er mulig for meg å jobbe fra båten også og jeg skal sjekke med en annen avdeling "på huset" som blant annet lager reisestoff.

Planlegger selvsagt hyppige rapporter både her, på bloggen og på Facebook, samt at jeg skal ha med videokamera med tanke på å lage en dokumentarfilm om turen. Om jeg får gjort det er en helt annen sak, men jeg har lyst!

Tenker at jeg innimellom overnatter på land også, ikke umulig at jeg tar en ukes fri innimellom og flyr hjem for eksempel, for så å fortsette turen, men i utgangspunkter tenker jeg at jeg blir om bord under hele turen og ikke tar noen hjemmepauser.

Pequod

Pequod

Tar heller den tiden jeg trenger og koser meg. Det er ikke noe problem å få fri fra jobben, jeg tror nok at jeg bør ha i alle fall tre måneder, med mulighet for fire. Greit å ha en solid tidsbuffer. Uansett kommer jeg ikke til å ta helt fri fra jobben, det er mulig for meg å jobbe fra båten også og jeg skal sjekke med en annen avdeling "på huset" som blant annet lager reisestoff.

Pequod

Pequod

Tar heller den tiden jeg trenger og koser meg. Det er ikke noe problem å få fri fra jobben, jeg tror nok at jeg bør ha i alle fall tre måneder, med mulighet for fire. Greit å ha en solid tidsbuffer.

• Create New...