thaugv Startet 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2018 Har noen montert vippe daviter til Viksund? Er relativt høyt fra vannoverflaten til topp badeplatformen=50cm. Men er det noe problem? Har selv en Viksund 335. Her ønsker jeg vippe daviter og tips/ råd mottas med stor takk. Pr i dag har jeg en Summerfun med 9,9hk 4-takt. Har hatt denne på slep noen år, men det er noe styr hver gang man legger til. Skal selge Summerfun og deretter kjøpe noe som passer godt til den type vippe daviter som blir montert. Ny jolle skal være med styrekonsoll og 9,9hk, 4-takt. Tips/ råd til jolle mottas også med takk? Sitér dette innlegget Link to post
thaugv Svart 25.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Har nå montert TG3 davit. Gjennomgangsbolter kappes til korrekt lengde. Monterte ekstra støtte for avlastning av vekt Sitér dette innlegget Link to post
Casdor Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 Finnes det en forhandler som selger TG daviter? Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 23.August.2018 Link til dette innlegget Svart 23.August.2018 http://www.marineutstyr.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Jallen Svart 13.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2022 Hei, Har selv en Viksund 340. Hvordan er din erfaring med disse TG3 davitene? Klarer du å dra opp jolla aleine? Hvilken avstand har du mellom davitene? Selv har jeg en 310 jolle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.