Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Jeg tror kansje laderen min har tatt kvelden. Jeg kjørte en Eber varmer i båten 2x1 time med laderen på. Laderen sto på «float» hele tiden. Forbruksbanken viste 12.6v etterpå. Men så koblet jeg på reserve laderen og den viste batterikapasitet på 78 % og den gikk  i nesten 2 timer før batteriene var fulladet 100%

Jeg har tatt med Manson laderen hjem og lot det står på varmt gulv i noen timer men fortsatt viser den bare «float». Viften går ikke. Målte 13.6 på polene ut.

Men jeg lurer på om den må være tilkoblet et batteri for å  feilsøker den?

Er det noe råd å få eller er det bare å hive den og kjøper ny?

Mansen er forresten prikk lik Nordic Power sin 3 sted lader.

manson.jpg

PiperBill

PiperBill

Jeg tror kansje laderen min har tatt kvelden. Jeg kjørte en Eber varmer i båten 2x1 time med laderen på. Laderen sto på «float» hele tiden. Forbruksbanken viste 12.6v etterpå. Men så koblet jeg på reserve laderen og den viste batterikapasitet på 78 % og den gikk  i nesten 2 timer før batteriene var fulladet 100%

Jeg har tatt med Manson laderen hjem og lot det står på varmt gulv i noen timer men fortsatt viser den bare «float». Viften går ikke. Målte 13.6 på polene ut.

manson.jpg

PiperBill

PiperBill

Jeg tror kansje laderen min har tatt kvelden. Jeg kjørte en Eber varmer i båten 2x1 time med laderen på. Laderen sto på «float» hele tiden. Forbruksbanken viste 12.6v etterpå. Men så koblet jeg på reserve laderen og den viste batterikapasitet på 78 % og det gikk  i nesten 2 timer før batteriene var fulladet 100%

manson.jpg

• Create New...