Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

typo

6 minutes ago, Ida Marie III said:

VHF selges fritt nå, uten lisens...og hjelp får du selv om du ikke har betalt "avlatsbrev" til Telenor...

Jeg kjenner ikke fyren, det gjør åpenbart ikke du heller...

Hvorfor tro at han er en idiot som ikke forstår sitt eget beste...???

Basert på posten hvor han fra starten fremsto som "fjern" mht. sikkerhet på sjøen. Etterhvert sier han at han er flyger, som nylig har kjøpt sin første båt og er helt grønn. Da følte jeg rådene jeg ga var på sin plass. Har møtt litt for mange som har blitt overrasket over været i Skagerak etter at de trodde det var en kosetur. At han skal ta turen i en 25 foter på MAKSIMALT 4 timer sier meg at han trenger ethvert råd han kan få av de som her har blitt gitt. Så er det valgfritt å følge dem. Forhåpentligvis (og som det og viser seg i senere poster) så har han forberedt seg litt mer enn han ga inntrykk av i første poster. 

Nord West 420

Nord West 420

Just now, Ida Marie III said:

VHF selges fritt nå, uten lisens...og hjelp får du selv om du ikke har betalt "avlatsbrev" til Telenor...

Jeg kjenner ikke fyren, det gjør åpenbart ikke du heller...

Hvorfor tro at han er en idiot som ikke forstår sitt eget beste...???

Basert på posten hvor han fra starten fremsto som "fjern" mht. sikkerhet på sjøen. Etterhvert sier han at han er flyger, som nylig har kjøpt sin første båt og er helt grønn. Da følte jeg rådene jeg ga var på sin plass. Har møtt litt for mange som har blitt overrasket over været i Skagerak etter at de trodde det var en kosetur. At han skal ta turen i en 25 foter på MAKSIMALT 4 timer sier meg at han trenger ethvert råd han kan få av de som her har blitt gitt. 

• Create New...