Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

30 minutes ago, Ida Marie III said:

At en lytter til værmelding, betyr ikke at en ikke trenger å ha et øye til omgivelsene i horisonten, når en er på havet...

Det trodde jeg virkelig de fleste gjorde...

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologiske oversikter (som han har fått noen referanser til) stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur var mitt poeng om innlegget ditt henspilte på meg. 

Nord West 420

Nord West 420

At en lytter til værmelding, betyr ikke at en ikke trenger å ha et øye til omgivelsene i horisonten, når en er på havet...

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologiske oversikter (som han har fått noen referanser til) stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur var mitt poeng om innlegget ditt henspeilte på meg. 

Nord West 420

Nord West 420

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologiske oversikter (som han har fått noen referanser til) stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur var mitt poeng om innlegget ditt henspilte på meg. 

Nord West 420

Nord West 420

27 minutes ago, Ida Marie III said:

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologer (som han har fått noen referanser til) stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur var mitt poeng om innlegget ditt henspilte på meg. 

Nord West 420

Nord West 420

25 minutes ago, Ida Marie III said:

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologer stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet i det han evt. legger ut på tur. 

Nord West 420

Nord West 420

19 minutes ago, Ida Marie III said:

Omgivelsene i horisont er viktig. Ellers varsler ikke de beste meteorologer stabilt høytrykk osv. dersom jetstrømmene tilsier noe annet. 

• Create New...