Jump to content

Hva skal man velge av hydraulisk styring?

Autofil

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Løfter denne, ingen som har noen gode tips?
Har funnet ut at Sleipner har en sylinder som heter 71105 som er lagd for Bravo3X men den har gått ut av produksjon.

Noen som har erfaring med denne fra Mavi Mare? https://www.boatparts.no/mavi-mare-hydraulisk-styring-for-bat-med-servostyring-og-drev-1-ar-garanti.html

Kan legge til at jeg har servo.

Ønsker meg hydraulisk både fordi jeg har slakke i styringen i dag samtidig som jeg har lyst å ettermontere autopilot.

Jeg ser at Industri og Marinediesel i Fjordgsta i Trondheim har diverse hydraulisk styring i hyllene. Uten å være sikker tror jeg det er Seastar de fører. Ta en prat med dem så får du nok vettuge råd. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Brigg skrev 1 minutt siden:

Jeg ser at Industri og Marinediesel i Fjordgsta i Trondheim har diverse hydraulisk styring i hyllene. Uten å være sikker tror jeg det er Seastar de fører. Ta en prat med dem så får du nok vettuge råd. 

Jeg har prøvd Brigg men ikke akkurat imponert over svarene ;)

De viste ikke, sjekket nettsiden til Sleipner uten å bli kloke... lovde å ringe dem og kontakte meg men har siden ikke hørt et kvekk.

Samme skjedde når jeg trengte en Terminator til Smartcraft-systemet, de kunne kanskje ha noe på låven. Fikk beskjed om at de skulle sjekke så jeg måtte ringe tilbake. Ringte og da hadde de ikke sjekket enda men skulle gjøre det og ringe meg tilbake, ikke hørt et pip fra dem om det heller.. Endte opp med å få tilsendt Terminatoren fra Ravns Garage, de har til og med ringt meg tilbake på lørdag kveld ;)

Skulle også kjøpe håndholdt Icom VHF, da skulle de ha mer for forrige modell enn det dagens modell koster.. endte en annen plass 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...