LyngenFiskeren Startet 16.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2018 God dag Jeg vet at dette sikkert står en eller annen plass hos Sjøfartsdirektoratet eller Fiskeridirektoratet men er ikke helt sikker på hvor jeg finner den. Jeg har prøvd å søkt men ga opp. Så da kan jeg spørre om dere vet om noe link til disse forskriftene eller om noen kunne sende meg svar om dette, på kravene til sjark og fiskefartøy under 8 meter. Er selv på en malo 22 ft Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 17.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2018 https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-11-22-1404 Kort sagt, nordisk båt standar 1990+ sikkerhetsutstyr, kun bankfiske 1 osv. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 17.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2018 Kikket litt på det samme for noen dager siden, Klikker en på fartøy under 15 meter så havner en på regler for 8-15 meter båt, osv. Virker litt rotete ja.. Du kan også bare ringe til dei, so slipp du å lese alle regler Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
LyngenFiskeren Svart 17.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2018 Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.