Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Practical Boat Owner kan være bladet du ser etter. Oftest forkortet til «PBO». Scroll litt ned på siden så finner du eksempler på artikler de har. Siden bladet er britisk blir det gjerne ikke så mye relevant angående fine steder å dra til, men de er nummer en på praktisk stoff for folk som liker gjøre ting selv. Dette ofte i eldre båter, med gode bilder og beskrivelser. De tester også utstyr og båter, også bruktbåter, både nyere og eldre. De norske seilbladene er greie nok de, men for min del blir det for mye fokus på splitter nye båter og regatta, derfor lite aktuelt å bruke penger på. Har kjøpt en del båtblader opp gjennom årene, men klarte aldri lande skikkelig før jeg oppdaget PBO, som for øvrig også selges hos Narvesen og andre med litt utvalg. Anbefales 

:thumbsup:

Hakkannen

Hakkannen

Practical Boat Owner kan være bladet du ser etter. Oftest forkortet til «PBO». Scroll litt ned på siden så finner du eksempler på artikler de har. Siden bladet er britisk blir det gjerne ikke så mye relevant angående fine steder å dra til, men de er nummer en på praktisk stoff for folk som liker gjøre ting selv. Dette ofte i eldre båter, med gode bilder og beskrivelser. De tester også utstyr og båter, også bruktbåter, både nyere og eldre. De norske seilbladene er greie nok de, men for min del blir det for mye fokus på splitter nye båter og regatta, derfor lite aktuelt å bruke penger på. Har kjøpt en del båtblader opp gjennom årene, men klarte aldri lande skikkelig før jeg oppdaget PBO, som for øvrig også selges hos Narvesen og andre med litt utvalg. Anbefales :yesnod:

• Create New...