Poseidon Startet 21.Juli.2005 Del på Facebook Startet 21.Juli.2005 Idag stikker Stavangerskøytene WYVERN og STINA MARI over til Newcastle for å være med på Tall Ships Race. Aftenbladet skriver Til Newcastle for å kappseile - for riktig å friste flest mulig til å bli misunnelige på de som får være med. Selv er jeg så heldig å ha en av sønnene ombord i WYVERN - og vet selvfølgelig hvem jeg skal heie på når startskuddet går for etappen over til Fredrikstad Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Faxen Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Jeg har booket inn Fredrikstad mellom 3-6 August for lenge siden. Skal bli artig å se alle de fine skutene. Ha en fortreffelig sommer, Poseidon. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mariell Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Jeg har booket inn Fredrikstad mellom 3-6 August for lenge siden. Skal bli artig å se alle de fine skutene. Ha en fortreffelig sommer, Poseidon. Faxen <{POST_SNAPBACK}> Samme datoene som Trebåtfestivalen i Risør, valget kval, valgets kval. Admiralinnen har huket av Risør, så da for vel kapteinen føre skuta dit sjefen ønsker. For håpe vi ser noen av skutene på vei inn eller ut av fjorden. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Poseidon Svart 21.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Jeg har booket inn Fredrikstad mellom 3-6 August for lenge siden. Skal bli artig å se alle de fine skutene. Ha en fortreffelig sommer, Poseidon. Faxen <{POST_SNAPBACK}> Ja, det blir garantert en stor opplevelse; vi har allerede vært med på Tall Ships to ganger i Stavanger og to ganger i Bergen - det frister til gjentagelse Samme datoene som Trebåtfestivalen i Risør, valget kval, valgets kval. Mariell <{POST_SNAPBACK}> Ja, slik er det av og til her i verden . . . . Det er nemlig også samme helgen som Nordsteam i Bergen - for vår del går turen dit. Fortsatt god sommer til dere alle! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hulda Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Hulda blir liggende ute i havet og se målpassering og paraden på vei ut. Forrige gang, 02.08.1993 fulgte vi dem ut Larviksfjorden og sa farvel SW av Svenner. Ifølge bildene var det lett N bris og boblejakketemperatur den gangen. Den ene sønnen min tygger stein av forbitrelse, han er på sommerferie i Moskva den helgen. Lenger unna saltvannet er det vansklig å komme. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 när förväntas målgang og var er den? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 när förväntas målgang og var er den? <{POST_SNAPBACK}> 03.08.2005, 160 grader av Færder fyr. Tror det blir oppdatering på Internet. Jeg kommer nok til å ligge å plaske uti der, litt avhengig av været. Hulda er på sommerferie i Strömstad. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 03.08.2005, 160 grader av Færder fyr. Tror det blir oppdatering på Internet. Jeg kommer nok til å ligge å plaske uti der, litt avhengig av været. Hulda er på sommerferie i Strömstad. <{POST_SNAPBACK}> Gunga hade tenkt o vara i Tönsberg, helgen innan, o dra söderut runt den 1 Aug, kansje man skulle dröjt kvar ett par dagar o sett målgången! det hade varit kul ! såg denna starten fra eget dekk.....ganska imponerande även om det var lite mindre båtar! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 (redigert) Gunga hade tenkt o vara i Tönsberg, helgen innan, o dra söderut runt den 1 Aug, kansje man skulle dröjt kvar ett par dagar o sett målgången! det hade varit kul ! Imponerende Gunga, men det er ikke verst dette heller: Dette var vest av Svenner, kortesjen hadde løst seg opp på vei sydover (fra 1993). Redigert 21.Juli.2005 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Mååå bare ta en til: Dette er Statsraad Lemkhul som første båt i kortesjen på vei ut Larviksfjorden. Det er et norsk marinefartøy som står for saluttering og røyklegging: Det som legger en liten demper på årets begivenhet er at Sedov av Murmansk ikke er med. Jeg skulle gjerne vært ombord igjen. Vi får prøve Krusenstern av St Petersburg denne gangen. Til venstre for røken skimtes en kjempe med grå-brune seil, det er Krusenstern. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.