Jump to content

Edit History

Steini

Steini

No veit ikkje eg kor lengt du vil gå pr dag, men det er mangen kjekke plasser å besøke på vegen.

Foretrekker du å ligge til kai ved gode fasiliteter og uteliv eller uthavn?

I hodet så kjem eg på følgende fra Haugesund som eg synest ok plasser. Ser du har ei god gammal skøyte så ankring er vel kansje ikkje noko du satser på? Så eg tenker gode kaiplasser med litt fasiliteter.

Langevåg bømlo. Om du har god tid så er jo Espevær ein veldig fin plass.

Leirvik, Sagvåg eller Fitjar. Om du skal nyleia eller Langenuen.

Så kjem jo selfølgelig Bekkjarvik på Austevoll.

Så er det jo ikkje alt for langt inn til Bergen derfra.

Og kansje ta turen til Feste etter Bergen.

Når eg tenker meg om, så skildra eg litt fra min tur fra Stord og opp mot Stadt. Der kan du sjå eit par bilde fra forskjellige plassar oppover.

Om du vil sjå, så heiter tråden Midgard på tur :

Uansett så er det mangen flotte plassar oppover. Berre synd ein ikkje rekker over alle, hehe.

I sjølve Sognefjorden er eg desverre ikkje kjent, så der har eg ingen tips :/

Steini

Steini

No veit ikkje eg kor lengt du vil gå pr dag, men det er mangen kjekke plasser å besøke på vegen.

Foretrekker du å ligge til kai ved gode fasiliteter og uteliv eller uthavn?

I hodet så kjem eg på følgende fra Haugesund som eg synest ok plasser. Ser du har ei god gammal skøyte så ankring er vel kansje ikkje noko du satser på? Så eg tenker gode kaiplasser med litt fasiliteter.

Langevåg bømlo. Om du har god tid så er jo Espevær ein veldig fin plass.

Leirvik, Sagvåg eller Fitjar. Om du skal nyleia eller Langenuen.

Så kjem jo selfølgelig Bekkjarvik på Austevoll.

Så er det jo ikkje alt for langt inn til Bergen derfra.

Og kansje ta turen til Feste etter Bergen.

Når eg tenker meg om, så skildra eg litt fra min tur fra Stord og opp mot Stadt. Der kan du sjå eit par bilde fra forskjellige plassar oppover.

Om du vil sjå, så heiter tråden Midgard på tur :

Uansett så er det mangen flotte plassar oppover. Berre synd ein ikkje rekker over alle, hehe.

• Create New...