Astor Startet 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2018 Jeg leter etter et register over mms-nummer hos Kystradioen. Gamle linker som ikke fungerer lenger finner jeg endel av. Noen som har en grei link? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kapt Skuteløs Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 Mener du MMSI så kan du søke her: https://www.itu.int/mmsapp/ShipStation/list Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 Du kan søke her, Astor Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 Du vant, MagneG Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 Rakk ikke å poste jeg heller før andre postet ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kapt Skuteløs Svart 21.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2018 Jeg tok en Klæbo på innspurten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.