Jump to content

Edit History

TB22

TB22

Karlsenkystfiske skrev 48 minutter siden:

Hva mener du med at du bruker opp et eldre batteri?

Har den batteriskilleren mellom et nytt og gammelt batteri. Siden det er noe guffe igjen i det gamle batteri og ikke vil blande den inn med de nye så bruker jeg den skilleren for å holde begge batteriene oppladet med pri 1 på de nye og overskudd går inn på det gamle. Det gamle batteri har jeg laget en egen kurs til bruk av diverse laster for å spe på med. Er på en hytte dette så blir alltid litt lading av skrumaskiner, mobiler og diverse, samt at det er for dumt å kaste batteriet enda, er sikkert en 40-60 kapasitet igjen.
Er et 250amp som veier 50kg sikker, vil ikke bære unødvendig mye oppe i fjellheimen heller ;)

TB22

TB22

Karlsenkystfiske skrev 43 minutter siden:

Hva mener du med at du bruker opp et eldre batteri?

Har den batteriskilleren mellom en ny og gammelt batteri. Siden det er noe guffe igjen i det gamle batteri og ikke vil blande den inn med de nye så bruker jeg den skilleren for å holde bagge batteriene oppladet med pri 1 på de nye og overskudd går inn på det gamle. Det gamle batteri har jeg laget en egen kurs til bruk av diverse laster for å spe på med. Er på en hytte dette så blir alltid litt lading av skrumaskiner, mobiler og diverse, samt at det er for dumt å kaste batteriet enda, er sikkert en 40-60 kapasitet igjen.
Er et 250amp som veier 50kg sikker, vil ikke bære unødvendig mye oppe i fjellheimen heller ;)

• Create New...