MegaTrondy Startet 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2018 (redigert) Lurer litt på å montere to badeplattformer bak, en på hver side av stigen. Støttebena kommer rett over vannlinjen. Hva gjør folk for å hindre vann inntrengning? Bilde av helt lik båt som min med samme løsning som jeg vurderer. Er det noen ulemper med en slik løsning? Blir de for små og ikke brukt? Redigert 22.Februar.2018 av MegaTrondy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2018 Det er vel ikke noen direkte ulemper, men jeg ser ikke helt hva en slik liten platform skal brukes ( den er for liten til å sitte på for å ha bena I vannet en solskinnsdag) til på Vestlandet. For min del savnet jeg det ikke når jeg hadde snekke (antar du har stige som er mye viktigere ) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2018 Når du monterer støttebena bruker du sikaflex eller tec7 til og tette. Da blir det tett. Men nå ville jeg jo vurdert en større plattform da.. skroget går vel litt utover i topp så blir egentlig ikke rare flatenog stå på.. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 23.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2018 Tenkte bare å ha noe å feste slepejollen i og lettere kunne entre den. Tips til måter å feste liten gummibåt bak uten plattform? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.