bellen Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Jeg tror ikke du kan unngå at teinene snurrer seg rundt tauet, og jeg tror ikke det har noe med tvinn på tauet. Tvinnet forsvinner uansett når du har tauet i vannet og du begynder å trekke teinene. Eneste måten en å feste forløperene til teinene i svivel på tauet. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingan Svart 25.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Men da går vel ikke svindelen gjennom teinehaleren Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingan Svart 25.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Se litt på slutten av denne videoen : Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingan Svart 25.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Svivel mente jeg, bare den der forbaska oversetteren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.