jørn Startet 24.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2018 Noen som vet om det er mulig å kjøpe en «kasse» som dette noen sted? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 24.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 Jeg har ledt efter noget tilsvarende og endt med at få en lavet af en bådebygger. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 24.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 MajorAndy skrev 10 minutter siden: Jeg har ledt efter noget tilsvarende og endt med at få en lavet af en bådebygger. Ja, tror neppe det finnes noen ferdige. Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for en slik? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 24.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 Han er ved at lave den, så jeg har ikke set den færdigt. Den er cirka 60 bred og 30 cm dyb så der er plads til plotter og diverse andet. Vi aftalte en pris på 3500 DKK. Jeg kan lægge et billede op når den er færdig - nok om en uges tid. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 24.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 Ja, takk, bilder er bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 (redigert) Den amerikanske nettbutikken Defender har dette. https://www.defender.com/category.jsp?name=electronics-pods-pod-mounts-and-pod-covers&path=-1|344&id=2028704 Ikke direkte billige, men du får utgaver skreddersydd til de fleste kurante kartplottere og instrumenter. Redigert 25.Februar.2018 av Vestkystseiler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.