Jump to content

Edit History

soereng

soereng

Jeg har en Rana Præsteng 16 fot med vanntrukket skum mellom skrogene. Jeg lurer på om det er flere her inne som har eller har hatt en slik båt og muligens kan forklare meg, gjærne med bilder om hvordan dere har utbedret båten. Da tenker jeg på fjerning av skum og legge inn avstivere. Båten er kjempetung...

På 3. bildet er det illustrert hvordan båten er bygget opp. Gul farge er skum og grønn farge er glassfiber.

Har en 50 hk johnson 4-takt på båten, men sliter veldig med å få båten til å gå i plan allerede med 2 personer i båten...

Legger ved bilder av båten :-)

Takker på forhånd.

DSC01258.JPG

uten navn.png

Bunn.jpg

soereng

soereng

Jeg har en Rana Præsteng 16 fot med vanntrukket skum mellom skrogene. Jeg lurer på om det er flere her inne som har eller har hatt en slik båt og muligens kan forklare meg, gjærne med bilder om hvordan dere har utbedret båten. Da tenker jeg på fjerning av skum og legge inn avstivere. På 3. bildet er det illustrert hvordan båten er bygget opp. Gul farge er skum og grønn farge er glassfiber.

Har en 50 hk johnson 4-takt på båten, men sliter veldig med å få båten til å gå i plan allerede med 2 personer i båten...

Legger ved bilder av båten :-)

Takker på forhånd.

DSC01258.JPG

uten navn.png

Bunn.jpg

• Create New...