Fjord21DC Startet 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2018 Sylinder til trimplan på en Fjord 21DC er defekt (lekkasje i hydraulikkolje). Hvor kjøpe ny sylinder? Aner ikke type eller modell da jeg ikke ser noen symboler, tall eller skrift noe sted.. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 (redigert) Jeg er litt i samme tanken - har et helt greit sett som ligner veldig på ditt (samme fester og skjult gjennomføring inn i båten), men det lekker fra et sted inne i båten. Jeg tror du har den gamle typen Volvo Penta QL trimplan, produsert av InstaTrim for VP. Såvidt jeg har forstått skal det være en kurant sak å bytte O-ringer på sylinderne. Der stopper min kunnskap om dette - men jeg følger tråden for å se hva andre sier om bytte av sylinderne. Ser systemet ditt ut som dette - bare at sylinderen går rett inn i båten med skjult gjennomføring: https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-47702300-89-41.aspx Redigert 25.Februar.2018 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.