Jump to content

Edit History

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Skal bytte impeller, termostat, girolje og plugger samt smøre den opp. Så den skal få en fin service!

Jepp! Følte dette var en sunnere valg. Så er det jo ikke verre enn at jeg kan bytte motor dersom jeg mistrives i sommer, men når vi snakker om en mer A - B båt, så tror jeg faktisk det vil være helt alright.

Disse holder seg jo veldig godt i pris også.

Også vil jo lyddekselet hjelpe på støyen i tilegg, og etter å ha kjørt en Shetland 570 med en Mercury 50HK 2-takt, så er det igrunn ikke så avskrekkende, hehe.

Eier hadde byttet impeller i fjor, men ikke pakninger o.l. så skal bytte impeller med alt av pakninger før jeg gjør noe annet. Hadde en Mariner 50 som ikke kjølte bra for et par år siden. Impeller så bra ut. Etter komplett bytte så kjølte den greit igjen.

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Skal bytte impeller, termostat, girolje og plugger samt smøre den opp. Så den skal få en fin service!

Jepp! Følte dette var en sunnere valg. Så er det jo ikke verre enn at jeg kan bytte motor dersom jeg mistrives i sommer, men når vi snakker om en mer A - B båt, så tror jeg faktisk det vil være helt alright.

Også vil jo lyddekselet hjelpe på støyen i tilegg, og etter å ha kjørt en Shetland 570 med en Mercury 50HK 2-takt, så er det igrunn ikke så avskrekkende, hehe.

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Også vil jo lyddekselet hjelpe på støyen i tilegg.

• Create New...