Jump to content

Edit History

Snusmumrikken

Snusmumrikken

ivar skrev for 2 timer siden:

etter min erfaring er hustlerne litt tyngre å dra enn yamaha sine std alu propeller. Men 15" blir likevel for smått med mindre du bare skal dra vannski. 

Jeg har 2 hustlere i 17 og 19, men de befinner seg et stykke unna så de får jeg ikke tak i på de 2 nærmeste ukene

Hustleren er 4-blads da, det stjeler jo litt turtall?

Lest mye bra om de propellene der!

Dersom 13x19 fra Yamaha ikke er optimal, så hadde jeg gjerne kjøpt/lånt.

Lars Martin skrev 58 minutter siden:

Jeg har en strøken aluminium Yamaha 13X19k som du kan prøve. Og evt kjøpe, hvis den funker. 

Er nedover neste helg. Tar opp båten på søndag kveld, og kan plukke den av da. 

Gjerne det!

Får som sagt ikke mer enn 4500 rpm..

Og tror ikke at stål vs alu har sååå mye å si for mitt bruk. Eneste er at motor henger litt høyt, så burde evt. Senke den, men far er off-shore i 2 uker, og må leie henger, menmen.

Snusmumrikken

Snusmumrikken

ivar skrev for 2 timer siden:

etter min erfaring er hustlerne litt tyngre å dra enn yamaha sine std alu propeller. Men 15" blir likevel for smått med mindre du bare skal dra vannski. 

Jeg har 2 hustlere i 17 og 19, men de befinner seg et stykke unna så de får jeg ikke tak i på de 2 nærmeste ukene

Hustleren er 4-blads da, det stjeler jo litt turtall?

Lest mye bra om de propellene der!

Lars Martin skrev 57 minutter siden:

Jeg har en strøken aluminium Yamaha 13X19k som du kan prøve. Og evt kjøpe, hvis den funker. 

Er nedover neste helg. Tar opp båten på søndag kveld, og kan plukke den av da. 

Gjerne det!

Får som sagt ikke mer enn 4500 rpm..

Og tror ikke at stål vs alu har sååå mye å si for mitt bruk. Eneste er at motor henger litt høyt, så burde evt. Senke den, men far er off-shore i 2 uker, og må leie henger, menmen.

• Create New...