Snusmumrikken
Takk for tips!
Skal kjøre de første to tankene med olje i bensinen. Jeg tror jeg har noe XD50 olje liggende, så tømmer nok tanken og fyller på ny olje. Kommer til å bytte plugger og impeller samt. kontrollere termostat. Må også kjøpe tacho da motor ikke følger med.. Men det er en smal sak å få ordnet.
Tenkte å støpe inn "kneplater" på innsiden, og montere forsterkning for Westermoen. Men spørsmålet er hva jeg rekker før jeg monterer 90HKen. Litt tidlig å avslutte sesongen også. Men burde kanskje ikke ta mange dagene med støp?
Jeg må også lære meg å støpe, da jeg er helt grønn. Men noe så lett som to kneplater burde være en overkommelig jobb\ for en rookie. Mulig min Onkel har peiling, han tidligere jobbet hos Skibsplast på Evje.
Da dropper jeg hydraulisk styring. Lest om mange som har slitt med det. Så går nok for en type non-feedback wirestyring. Det er jo rimeligere også vil jeg tro.
Har jo som sagt en 40L tank fastmontert tank liggende. Burde jeg se om kunne fått plassert den i baugen i og med at jeg får nå 125KG på hekken?
Gleder meg til å teste med 90HK! Burde bli andre boller enn med 70en.