Jump to content

Edit History

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Startet opp motor idag. Lyder svært bra og startet svært lett. Så nå er det bare å bestille ny tilt-motor og montere sammen hele trim-enheten. 

Motor kjøler bra, så sparer pengene på impeller enn så lenge. Tenker at giroljen og plugger blir skiftet, så lar jeg motor være enn så lenge. Alt av elektrisk og bensin/olje er sett over og morkne bensinslanger er byttet.

Nå må jeg bare begynne å se på akterspeilet til Weslingen. Holdt jo fint med 90-hesteren, så mulig jeg lar det ligge. Er jo forsterkning påmontert allerede.

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Startet opp motor idag. Lyder svært bra og startet svært lett. Så nå er det bare å bestille ny tilt-motor og montere sammen hele trim-enheten. 

Motor kjøler bra, så sparer pengene på impeller enn så lenge. Tenker at giroljen og plugger blir skiftet, så lar jeg motor være enn så lenge. Alt av elektrisk og bensin/olje er sett over. 

Nå må jeg bare begynne å se på akterspeilet til Weslingen. Holdt jo fint med 90-hesteren, så mulig jeg lar det ligge. Er jo forsterkning påmontert allerede.

• Create New...